vrijdag 30 januari 2015

Wie is de mol?

Deze post gaat over 1 van mijn favoriete programma 's. Eén van de programma 's waar ik geconsentreerd naar kan kijken, iets waar ik moeite mee heb. Meestal ben ik na een minuut of 10 al afgeleid en pak ik mijn telefoon en kijk ik op facebook of pinterest. Maar Wie is de mol kan mij boeien.

Hoe komt dat? Ik denk dat dit komt door de afwisseling in het programma.  Doordat je moet puzzelen.  Goed moet kijken wat er gebeurt. Want er gebeurt veel. Ik kan niet alle details in me opnemen, maar meepuzzelen wie nou toch die mol is vind ik erg leuk, elk jaar weer. Al heb ik het bijna nooit goed, hoe overtuigd ik ook ben van mijn gelijk.

Ik heb ook de app van Van "wie is de mol" op mijn telefoon gezet. Hierin kan ik elke week punten inzetten op de personen waarvan ik denk dat deze de mol zijn. Als mijn mol er niet uitgaat worden mijn punten verdubbeld. Deze keer had ik ingezet op 5 mollen . Helaas is 1 van mijn mollen er nu uit. Gelukkig heb ik 4 mollen wel  goed. Ik sprijd omdat ik eigenlijk in elke kandidaat wel een mol zie, ze laten allemaal wel een mollenstreek zien.

Volgende week puzzel ik gewoon weer verder!

Door welk programma raken jullie geboeid?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten